یار آخر

یادداشتهای سعید حسن زاده

یار آخر

یادداشتهای سعید حسن زاده

سلام
نمیدونم تو این دنیای اینترنت دنبال چی یا کی میگشتید که به اینجا پرت شدید ولی باید بگم که انصافا یه جایی اومدی که حداقل دوسه تا مطلب به درد بخور براتون داره. چون خیلی ها مستقیم وارد میشن! یه استقلالی هستم و زیاد فوتبال نگاه نمیکنم! ولی از همون اول عاشق اسم استقلال بودم.
بین این وقتهای اضافی هم که دارم طراحی سایت هم میکنم، اگه خواستید در خدمتتون هستیم.

طبقه بندی موضوعی

کوتاه مینویسم

تو سایت سینما تیکت داشتم یه چرخی میزدم که متوجه شدم فیلم فاخر و زیبای! سلام بمبئی حدود هفت میلیارد تومن فروخته! از اونجایی که از محمدرضای گلزار عزیز به شدت متنفرم و با سابقه ای که ازش سراغ دارم مطمئنم که این فیلم چیزی نیست که در حد سینمای ایران و حتی سینمای کشور گواتمالا باشه. ندید میتونم حدس بزنم که این فیلم داستان یه عاشقانه آبکیه که با خوندن بنیامین و چند تا بازیگر هندی دیگه قاطی شده. یعنی به قدری از این بازیگر و سبک بازیگریش بدم میاد که از هیچ چیز دیگه ای بدم نمیاد. مطمئنم و با اطمینان کامل میتونم بگم که جریان فیلم درباره یک شخصیته که به صورت کاملا ناگهانی و تصادفی و به قولی آبکی! عاشق یه دختر میشه و میره که بره خواستگاریش. بعد بهش نمیدن، بعد فیلم غمگین میشه، بعد میره و میجنگه و بهش میدن. بعدش بنیامین میاد میخونه و داستان ختم به خیر میشه.

اگر اینطوری نبود یا شبیه به این داستان نبود حتما دوست دارم از کسایی که این شاهکار سینمایی ایران و هند رو دیدن بیان برام تعریف کنن. چون فقط در اون حالته که کنجکاو میشم و میتونم چهره یکی مثل محمدرضا گلزار رو تحمل کنم.

بلند نوشتم ببخشید.

نظرات  (۴)

۰۴ دی ۹۵ ، ۱۴:۱۷ بالای آسمان
من که نظری ندارم
اما فساد رو قبول دارم که در سینما و فوتبال زیاده
پاسخ:
خیلی ازتون ممنونم که پیگیرید و لطف میکنید کامنت میزارید.
فساد گلزار . . .
 اصلا ولش کن بدم میاد ازش
۰۴ دی ۹۵ ، ۱۴:۴۰ بالای آسمان
رسم دوستی وبلاگی نظر گذاشتن است
من فقط به این رسم عمل می کنم

پاسخ:
زنده باشید
۰۴ دی ۹۵ ، ۱۴:۴۴ آقای سر به هوا ...
دقیقا زدی به هدف !
چرت در چرت !
پاسخ:
منتظر غیب گویی های بعدی من باشید:)
۰۴ دی ۹۵ ، ۲۰:۰۹ زینب حسنى
دقیقا همینقدر آبکیه که گفتین
پاسخ:
خواهش میکنم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی