یار آخر

یادداشتهای سعید حسن زاده

یار آخر

یادداشتهای سعید حسن زاده

سلام
نمیدونم تو این دنیای اینترنت دنبال چی یا کی میگشتید که به اینجا پرت شدید ولی باید بگم که انصافا یه جایی اومدی که حداقل دوسه تا مطلب به درد بخور براتون داره. چون خیلی ها مستقیم وارد میشن! یه استقلالی هستم و زیاد فوتبال نگاه نمیکنم! ولی از همون اول عاشق اسم استقلال بودم.
بین این وقتهای اضافی هم که دارم طراحی سایت هم میکنم، اگه خواستید در خدمتتون هستیم.

طبقه بندی موضوعی

هیچ شکی نیست که اکثریت قریب به اتفاق مردم با برنامه دور همی کیف میکنن و به طور کلی باهاش حال میکنن. ای کاش همون موقع که این برنامه شروع شده بود این مطلب رو مینوشتم تا ثابت کنم که دست کمی از اون نوسترآداموس خدا بیامرز ندارم. ولی حالا که قسمت نشده میخوام انتقادمو نسبت به این برنامه و به طور کلی همه سریالهای ساخت آقای مدیری برسونم که چرا وقتی یه برنامه ای تو اوج قدرت خودش داره پیش میره بعد از مدتی تو چاله چوله تکرار میفته؟؟؟ در مورد سریالهای پاورچین و نقطه چین این حقو کمی تا قسمتی به ایشون میدم که کار سختیه تو یک روز یک قسمت از سریال رو به آنتن برسونی، خیلی هم کار سختیه. ولی در مورد برنامه دور همی اصلا این حقو بهش نمیدم. هر جوری فکر میکنم و هر طوری حساب میکنم میبینم که جا نداره هفته ای یک استند آپ به تاخیر بیفته! دقت کنید هفته ای یکی یا حد اکثر دوتا استندآپ!!!

الان که مهران مدیری با برنامش و سبک حرفاش برای مردم یه اسطوره انتقاد شده بهتره که یه سوزن هم به خودش بزنه و حداقل احترام رو به مردم بزاره و دور همی رو مرتب پخش کنه.

لیست سریالهایی که من از ایشون یادم میاد و خودتون قضاوت کنید آخر این سریالها چی شده:

پاورچین

نقطه چین

ویلای من

قهوه تلخ

باغ مطفر

شبهای برره

نظرات  (۳)

۰۵ دی ۹۵ ، ۱۵:۳۹ بالای آسمان
من اعلام حضور می کنم
اما نظری ندارم
پاسخ:
دست گل شما درد نکنه
۰۸ دی ۹۵ ، ۱۳:۲۳ خورشید بانو
از چنین برنامه هایی اصلا خوشم نمیاد ، کلا زیاد اهل سریال ها نیستم و میشه با جرات گفت چند ماهی هست اصلا سراغ تلوزیون نرفتم . کتاب ها رو بیشتر می پسندم و فقط فیلم هایی رومیبینم که کارگردان دستی بر قلم داشته باشه در حوزه کتاب :)  اما خوب گاهی بر پایه کار و نقد مجبورم چند تا فیلم به دلم نشین هم ببینم 
پاسخ:
ممنونم از نظر دادنتون. منم مثل خودتونم ولی بعضی مواقع کتاب در دسترس نیست و چاره ای جز تلویزیون نیست
۰۸ دی ۹۵ ، ۱۶:۳۷ مهدی محمدزاده
منم خیلی با جناب مدیری نتونستم ارتباط فکری پیدا کنم.....یعنی حقیقتش با این که محبوب خیلی هاست و کاهاش همیشه برای یه عده ی زیادی خوب دیده میشه اما رای من هیچ رنگ و بویی نداره   اصلا
پاسخ:
با اینکه تو این برنامه انتقادات تندی به بعضی ها میکنه ولی حداقل کار برای بیننده که اونم احترام گذاشتن به اونه رو انجام نمیده.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی