یار آخر

یادداشتهای سعید حسن زاده

یار آخر

یادداشتهای سعید حسن زاده

سلام
نمیدونم تو این دنیای اینترنت دنبال چی یا کی میگشتید که به اینجا پرت شدید ولی باید بگم که انصافا یه جایی اومدی که حداقل دوسه تا مطلب به درد بخور براتون داره. چون خیلی ها مستقیم وارد میشن! یه استقلالی هستم و زیاد فوتبال نگاه نمیکنم! ولی از همون اول عاشق اسم استقلال بودم.
بین این وقتهای اضافی هم که دارم طراحی سایت هم میکنم، اگه خواستید در خدمتتون هستیم.

طبقه بندی موضوعی

ظریف و کری


لطفا سوء استفاده نشوید !!!


توی چند روز اخیر کشمکش ها ، اعتراض ها و گمانه زنی ها در مورد مذاکرات هسته ای به اوج خودش رسیده و دنیای دومِ (فضای ِ جهادیِ مجازی) ما بچه حزب اللهی ها پر شده از انواع و اقسام پیامهایی که مضمون روشنگرانه ، بصیرت افزایانه و دشمن شناسانه دارن .اما !!!

اما اگه یه مقدار دقیقتر بشیم روی محتوای این پیامها بطور کلی در سه محور تولید شدند :

1- بررسی ابعاد توافقنامه با دلایل منطقی و استدلال های فنی و نقد منصفانه و مستند نظیر مواضعی که سایت رهبری اتخاذ کرد.

2- استفاده از الفاظ رکیک و بعضا تمسخر آمیز و اساسا غیر فنی و غیر منطقی در در نقدِ نفس مذاکرات و تیم مذاکره کننده و دولت و حتی طیفی از مردم که حامی دولت هستند.

3- یادآوری و بازگوی مطالبی خاص و ارتباط دادن اونها به دولت قبلی یا فعلی و نهایتا مذاکرات .


با توجه به موارد بالا خدمت دوستان عرض میکنم که بوی فته میاد !!! فتنه ای که بشدت نزدیک به جبهه خودیه و تشخیصش کار آسونی نیست ! 

اگه یکبار دیگه محورهایی که عرض کردم مطالعه کنیم معلوم میشه که اولی با نیت دلسوزانه و بر حسب وظایف هر انسان انقلابی و در نقد اشتباهات فاحش دولت و تیم مذاکره کننده تولید شده و کاملا لازم و بجا هستند .


اما محور دوم ؛ به قصد تخریب وجهه نیروهای دلسوز انقلاب و غیر منطقی ، بی ادب و بی مایه نشان دادن گفتمان انقلاب اسلامی و ضعفش در ارائه دلایل منطقی و نهایتا رودرو قرار دادن اون با طیف گسترده ای از مردم تولید میشن .تصور کنید علاوه بر بی حاصل بودن این شکل اعتراضات ، نهادینه شدن این باور میان عموم چه تاثیر مهمی در تضعیف این جبهه خواهد داشت ؟! (فتنه ) 


و محور سوم : متاسفانه بوی گرو کشی های حزبی و جناحی میده ! و ظاهرا گروهی که تصور میکنند الان بهترین فرصته ، دارن برای انتقام گیری و حال گیری از جناح مقابلشون همه توانشون رو به خرج میدن ! (واقعا الان بهترین فرصته جناح بازیه ؟!) (خواص بی بصیرت) (فتنه )


به عنوان یک کمترین و کوچکترین تقاضا میکنم دوستان شور و شعور انقلابیشون رو در فضای مجازی و حتی غیر مجازی صرف محور اول یعنی انتقاد فنی ، قانونی و منطقی از عملکرد دولت کنند و با پرهیز از افتادن در تله محورهای دوم و سوم ، جلوی سوء استفاده از خودشونو بگیرند .


یه گله کوچیک هم دارم ؛ 

انصافا تو این چند روزه که در حال بصرت افزایی و مبارزه با فتنه هستیم ، چقدر حواسمون به سوریه ای بود که داره از دست میره ؟؟!! به دمشقی که بزودی آماج حمله سنگین داعش و النصره و ارتش آزاد خواهد بود !

چقدر حواسمون به عراق بود و فتنه الانبار ؟!

چقدر حواسمون به یمن بود و به شیعیان مظلومش ؟!

نشه که یه موقع یادمون بره اینا و در عمل ما هم شعار نه غزه نه لبنانو با فراموشیمون تکرار کنیم!!!! 


این فرمایش حضرت آقا هم برای کمی تفکر بیشتر :

دشمنها امروز درصدد این هستند که ملت ایران را از محتواى برانگیزاننده‌ى آن - که همین ایمان روشنِ مستدل باشد - خالى کنند. انواع شیوه‌ها را به کار می‌برند؛ ترویجهاى باطل میکنند، سرگرمى درست میکنند، سرگرمى‌هاى فکرى درست میکنند، سرگرمى‌هاى شهوانى درست میکنند، سرگرمى‌هاى سیاسى درست میکنند، فتنه درست میکنند؛ اینها همه یک سیاست است. خوب، در مقابل اینها چه کار باید کرد؟ باید این ایمان را که مایه‌ى قیام و ایستادگى و ثبات ملت ایران است، تقویت کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی